قیمت یورو در بازار جهانی

 امروزه، طلا نه تنها برای مقاصد مخاطره‌آمیز و برای ساختن تزئینات دنبال می‌شود، بلکه علاوه بر آن در مونتاژ ابزارهای الکترونیکی و بالینی خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. طلا (تا مارس 2021) بیش از 1700 دلار در هر اونس بود، طلا و با در نظر داشتن این که بیش از 300 دلار نسبت به سپتامبر 2020 کاهش یافته است، همچنان نسبت به سطح زیر 100 دلار که 50 سال پیش مشاهده شده بود، به شدت افزایش یافته است. بعد از مدتی بالاتر؟



اقلام کلیدی یورو


حامیان مالی مدتی است که اسیر طلا شده اند و قیمت قیمت یورو این فلز در سال های اخیر سخاوتمندانه افزایش یافته است.


مانند بسیاری از اقلام، بازار ارگانیک به طور غیرقابل تصوری قابل توجه است، اما طلا نیز ارزش بیشتری دارد.


خزانه‌های دولتی و بانک‌های ملی یک منبع چشمه قابل توجه برای این فلز را در بر می‌گیرند. طلا


علاقه سرمایه گذاری، به ویژه از ETF های عظیم، یکی دیگر از متغیرهای اساسی قیمت طلا است.


طلا در برخی مواقع به دلیل اینکه این فلز بر اساس دلار تعیین شده است، به صورت معکوس نسبت به دلار آمریکا حرکت می کند و آن را به حمایتی در برابر انبساط تبدیل می کند.


ذخایر طلا اساساً با ایجاد معادن تعیین می شود که از حدود سال 2016 به پایان رسیده است. قیمت یورو اروپا


قیمت یورو چگونه تعیین می شود


ذخایر بانک ملی


بانک های ملی فرم های پول کاغذی و طلا را برای بعد در دسترس نگه می دارند. همانطور که بانک‌های ملی فروشگاه‌های مالی خود را متمایز می‌کنند - به دور از استانداردهای پولی کاغذی که جمع‌آوری کرده‌اند و به طلا تبدیل می‌شوند - هزینه طلا معمولاً افزایش می‌یابد. تعداد زیادی از کشورهای جهان انبارهایی دارند که اساساً از طلا ساخته شده اند. قیمت یورو امروز


بلومبرگ فاش کرد که بانک‌های ملی در سراسر جهان از زمانی که ایالات متحده از بالاترین سطح کیفی در سال 1971 خلاص شد، بیشترین طلا را خریداری کرده‌اند، در حالی که ارقام سال 2019 تنها به طور محسوسی نسبت به رکورد 50 ساله سال 2018 کاهش داشته است. ترکیه بزرگترین خریدار طلا در سال 2019 بوده است. روسیه، لهستان و چین، همانطور که توسط شورای جهانی طلا نشان داده شده است. در مجموع، ایالت ها در سال 2019 مبلغ 650 تن طلا خریداری کردند که نسبت به 656 تن خریداری شده در سال 2018 بسیار پایین تر است و هنوز به بالاترین میزانی که در 50 سال گذشته یافت نشده است، نزدیک است. طلا


ارزش دلار آمریکا


بهای طلا در بیشتر موارد با ارزش دلار ایالات متحده با توجه به این واقعیت که این فلز به نام دلاری است، مشابه است. اگر معادل همه چیز باشد، یک دلار آمریکا ثابت تر، به طور کلی هزینه طلا را پایین تر و کنترل تر نگه می دارد، در حالی که یک دلار آمریکا شکننده تر احتمالاً هزینه طلا را از طریق افزایش درخواست افزایش می دهد (با توجه به این واقعیت که بیشتر زمانی که دلار شکننده تر باشد، می توان طلا را خرید.


پس از آن، طلا اغلب به عنوان پشتیبان در برابر توسعه در نظر گرفته می شود. تورم زمانی است که هزینه ها افزایش می یابد و با کاهش ارزش دلار، هزینه های نمادین مشابه افزایش می یابد. همانطور که انبساط کاهش می یابد، قیمت طلا نیز کاهش می یابد. قیمت یورو امروز در تهران


تقاضای کلی جواهرات و صنعتی


در سال 2019، جواهرات تقریباً 50 درصد از بهره طلا را تشکیل می دادند که بر اساس اعلام شورای جهانی طلا، به بیش از 4400 تن می رسید. هند، چین و ایالات متحده خریداران بسیار زیادی از طلا برای زینت و زینت به اندازه حجم هستند. 7.5 درصد دیگر از علاقه به نوآوری و استفاده های مدرن برای طلا، جایی که در مونتاژ ابزارهای بالینی مانند استنت ها و سخت افزارهای دقت مانند واحدهای GPS استفاده می شود، نسبت داده می شود.


در نتیجه، هزینه های طلا را می توان تحت تاثیر فرضیه اساسی بازار ارگانیک قرار داد. با افزایش علاقه به کالاهای مشتری، به عنوان مثال، جواهرات و وسایل، هزینه طلا می تواند افزایش یابد.


https://talakar.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DB%8C%D9%88%D8%B1%D9%88/

Comments

Popular posts from this blog

بازار طلای هند در ماه سپتامبر: با کاهش اندک تقاضای خرده فروشی، واردات کاهش یافت

دلایل اهمیت اتوماسیون صنعتی

نقش استراتژیک طلا می تواند با تشدید فشار اقتصادی چین بدرخشد