توسعه تولید طلا



 بهبود مراقبت های بهداشتی و ارائه فرصت های رشد اقتصادی در غنا قيمت سكه پارسيان عيار 750

– ستاره طلایی چگونگی چگونگی آن را توضیح می دهد

سال گذشته ما گزارشی از کمک معدن طلا به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل منتشر کردیم که به آنچه اعضای ما برای کمک به اهداف توسعه پایدار انجام می دهند نگاه می کرد.

ما این فرصت را داشتیم که با فیلیپا واریس، معاون اجرایی، رئیس بخش پایداری در Golden Star صحبت کنیم تا در مورد کمک به SDG 3 (سلامت خوب) و SDG 8 (کار شایسته و رشد اقتصادی) عمیقاً در دستاوردهای شرکت صحبت کنیم. ).

فیلیپا به ما گفت که برنامه پیشگیری از مالاریا این شرکت نتایج فوق العاده ای در کاهش موارد مالاریا داشته است. آیا می دانستید که آزمایشات مالاریا دارای نانوذرات ریز طلا هستند که به نشان دادن نتایج آزمایش کمک می کنند؟

طرح‌های دیگری که فیلیپا برای بهبود مراقبت‌های بهداشتی جوامع اطراف سایت معدن روی آن کار می‌کند شامل ابتکاری با پروژه C.U.R.E و خدمات بهداشتی غنا است که در آن ستاره طلایی به آموزش پزشکان و پرستاران در مورد تکنیک‌های احیای نوزادان کمک کرد که به نوبه خود جان بسیاری را نجات داد.

ما همچنین این فرصت را داشتیم که با فیلیپا در مورد برنامه شاخص آنها صحبت کنیم که مستقیماً بر SDG8 - مزرعه نخل روغن شرکت تأثیر می گذارد. این برنامه شاهد توسعه ستاره طلایی بیش از 1500 هکتار از نخل روغنی بدون جنگل زدایی بود.

گاهی اوقات تصور مزایای مثبت معدنچیان طلا برای کشورها و جوامعی که در آنها فعالیت می‌کنند آسان نیست، اما من شما را تشویق می‌کنم به صحبت‌های فیلیپا گوش دهید تا از نزدیک پیشرفت‌های باورنکردنی را که این شرکت برای افرادی که در اطراف سایت معدن خود زندگی می‌کنند، بشنوید. در غنا قیمت سکه پارسیان

برای کشف چگونگی استفاده از طلا در آزمایش مالاریا، می‌توانید به نقشه تعاملی جدید ما از معدن تا بازار به داستان ناگفته طلا نگاه کنید.

تورم و نرخ بهره: تاثیر بر بازار و طلا

با توجه به تورم و نرخ بهره که به طور فزاینده ای مورد توجه سرمایه گذاران قرار می گیرد، شورای جهانی طلا، با مشارکت State Street Global Advisors، از نویسنده مالی و تاریخدان مشهور جیمز گرانت از ناظر نرخ بهره گرانت دعوت کرد تا دیدگاه های خود را در مورد جهت گیری سیاست پولی و پیامدهای آن به اشتراک بگذارد. برای طلا و بازارهای گسترده تر.

«...طلا - برای من، این یک پرچین در برابر بی نظمی پولی نیست. این سرمایه گذاری در بی نظمی پولی است، چیزی که ما داریم.

برای مشاهده این ویدیو وارد شوید یا ثبت نام کنید قیمت سکه پارسیان 50 سوتی 750 عیار

برای مشاهده این ویدیو وارد شوید یا ثبت نام کنید.

ثبت نام رایگان، سریع و آسان است. به شما امکان دسترسی به تمام دانلودها و نمودارهای این وب سایت را می دهد.

طلا و تغییرات آب و هوایی - چه، چرا و چگونه؟

http://talakar.com/parsian


Comments

Popular posts from this blog

بازار طلای هند در ماه سپتامبر: با کاهش اندک تقاضای خرده فروشی، واردات کاهش یافت

دلایل اهمیت اتوماسیون صنعتی

نقش استراتژیک طلا می تواند با تشدید فشار اقتصادی چین بدرخشد