دلایل اهمیت اتوماسیون صنعتی

چهارمین ناآرامی مدرن، تغییر فرآیندهای خرید اینورتر هایتک مونتاژ با استفاده از چارچوب های کنترل کامپیوتری است.
     با آموزش جامعه و راه‌اندازی نیروی کار با توانایی‌های جدید، می‌توان ترس از مکانیزه شدن را از بین برد.
     در زیر سه دلیل برای اینکه چرا روبات سازی چیزی است که باید پذیرفته شود آورده شده است.

مدت‌ها قبل، در اواسط دهه 1800، گروه‌های اوباش در شمال بریتانیا منتشر شد. بافندگان و کارگران مواد در ناتینگهام و شهرهای مختلف، نگران تأثیری که ارائه ماشین‌های خیاطی بافنده‌های موتوری بر مشاغل خود می‌گذارد، شروع به خرد کردن ماشین‌ها کردند. Luddites، همانطور که شناخته شده بودند، قبل از اینکه توسعه به نتیجه برسد، در چند رویداد با نیروهای مسلح انگلیس درگیر شدند.

تغییر سریع هرگز ساده نیست. در آن روزها، این نقطه شروع آشفتگی مدرن بود که باعث ناراحتی شد. در بازه‌های زمانی طولانی‌ای که پس از آن به وجود آمد، سرعت تغییرات مکانیکی به سرعت انباشته شد و مونتاژ را تا حدی تغییر داد که قابل تشخیص نبود. ما در حال حاضر در بحبوحه چهارمین شورش مدرن - یا "صنعت 4.0" - هستیم و خطوط ایجاد کارخانه تولیدی فعلی با چارچوب‌های کنترل مکانیزه، برنامه‌نویسی، بردهای رایانه شخصی و روبات‌ها پر شده است.
 


 

آیا مطالعه کرده اید؟

     چگونه سرمایه‌گذاری‌ها می‌توانند از مکانیزاسیون برای بهبود استفاده کنند
     صعود در رایانه و چگونگی تأثیر آن بر آنچه در فروشگاه است
     تاریخچه کوتاهی از مشاغل و ربات سازی

تشخیص نگرانی‌هایی که مکانیزاسیون مدرن و ایده‌هایی مانند نیروی مغزی ساخته دست انسان (هوش شبیه‌سازی‌شده) و وب اشیا (IoT) می‌توانند برای کارگرانی که در اینجا توسعه‌نمی‌یابند و برای اقتصادهای بدبخت‌تری که نشانه‌ای از دارایی‌های مورد انتظار را از دست می‌دهند، ایجاد کند بسیار مهم است. برای ارتقای مهارت نیروی کار خود

با این حال، به طور مشابه، درک دامنه کامل - و به طور پیوسته در حال بزرگ شدن - مزایایی که روبات سازی مدرن به ارمغان می آورد بسیار مهم است. از آنجایی که همه‌گیری ویروس کرونا زنجیره‌های تامین و مونتاژ را زیر و رو کرده است، باید بررسی کرد که چرا روبات‌سازی چیزی است که باید دعوت شود، نه ترسناک.
1. روبات سازی مدرن کارایی را افزایش می دهد

برای شروع، و شاید بدیهی‌تر، مکانیزاسیون مدرن کارایی شرکت‌ها، چرخه‌ها و سازمان‌ها را در کارخانه‌های فرآوری و در طبقات مغازه‌ها بسیار افزایش می‌دهد. فرآیندهایی که زمانی کارگران زیادی را به خود اختصاص داده بودند (فکر کنید کارخانه مونتاژ وسایل نقلیه یا جابجایی مواد غذایی 20، 30 یا مدتی قبل) در حال حاضر بخش کوچکی از آن کار را شامل می شود - یک فکر عمده با توجه به بار موجودی انبار و کمبودهای کاری که همراه با آن است. تسهیل توسعه جمعیت در بسیاری از مناطق کره زمین.

به هر حال، این فقط در مورد کاهش هزینه های کار و انجام کارهای بیشتر و سریعتر نیست. دیجیتالی شدن مونتاژ، و به ویژه ظهور وب مدرن اشیاء (IIoT)، به همین ترتیب مستلزم افزایش توان عملیاتی و دور ماندن از زمان شخصی است، زیرا سخت‌افزار با بهره‌وری بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و با آن هماهنگ می‌شود. McKinsey اندازه گیری می کند که استفاده از حسگرها در دستگاه هزینه های نگهداری را 10-15٪ کاهش می دهد.

IIoT نیز سازگاری اضافی برای تغییر نتیجه به درخواست را می دهد. به عنوان مثال، رویکردهای برنامه نویسی باز جدید به طور موثرتری قابل ارتقا هستند. مانند آن، با فرض تغییر درخواست‌ها، مدیران انرژی کمتری را برای بازسازی یا طراحی مجدد سرمایه‌گذاری می‌کنند و این به معنای دسترسی گسترده به ماشین است.
 

پیدا کردن

بحث مالی جهانی در مورد چهارمین تحول مدرن چه می کند؟


بحث جهانی پول به سرعت باعث شد تا جهان چهارمین تحول مدرن را متوجه شود، زمان مداوم تغییرات خارق العاده که توسط پیشرفت های سریع نوآورانه هدایت می شود. استراتژی‌ها، استانداردها و دستورالعمل‌ها گزینه‌ای برای آگاهی از سرعت توسعه نداشته‌اند و نیازی رو به رشد برای پر کردن این حفره ایجاد می‌کنند.

این بحث میانه ای را برای چهارمین سازمان ناراحتی مدرن در سال 2017 ارائه کرد تا تضمین کند که پیشرفت های جدید و در حال ظهور به بشریت کمک خواهد کرد - نه آسیبی به آن. این سازمان که در سانفرانسیسکو مستقر شد، در سال 2018 مراکز خود را در چین، هند و ژاپن فرستاد و به سرعت در حال ایجاد پایگاه‌های وابسته خصوصی در کشورهای متعددی در جهان است.

این سازمان در سرتاسر جهان با همدستانی از دولت، تجارت، جامعه علمی و جامعه مشترک همکاری نزدیکی دارد تا با برنامه‌ریزی و آزمایش ساختارهای مقاوم برای نظارت بر پیشرفت‌های جدید و در حال ظهور، از جمله نیروی مغزی ساخته‌شده توسط انسان (هوش مصنوعی)، وسایل نقلیه مستقل، بلاک‌چین، اطلاعات. استراتژی، تبادل پیشرفته، هواپیماهای بدون سرنشین، وب اشیا (IoT)، دقت دارو و تحولات زیست محیطی.

با کار قابل توجهی که Middle for the Fourth Modern Upheaval Organisation انجام می دهد تا ما را برای آنچه در فروشگاه است آماده کند، بیشتر آشنا شوید.

آیا می‌خواهید در قالب‌گیری چهارمین ناآرامی مدرن به ما کمک کنید؟ با ما تماس بگیرید تا بفهمیم چگونه می توانید به یک شریک یا همدست تبدیل شوید.

در نهایت، چارچوب‌های روبات‌سازی مدرن دقیقاً مرتب شده، اشتباه و تغییرپذیری را کاهش می‌دهند و به این ترتیب از کارایی پشتیبانی می‌کنند. برای مثال کامپیوتری کردن کارهای کسل کننده

Comments

Popular posts from this blog

بازار طلای هند در ماه سپتامبر: با کاهش اندک تقاضای خرده فروشی، واردات کاهش یافت

نقش استراتژیک طلا می تواند با تشدید فشار اقتصادی چین بدرخشد