اتوماسیون صنعتی در شستشو

 تنظیم پاک کننده و خشک کن

میزان هدر رفتن محصول تمیزکننده در طول شستشوهای صنعتی زمانی

نمایندگی اینورتر imaster لاله زار که این محصول به درستی با نیازهای واقعی هر شستشو تطبیق داده نشود می تواند به سطوح نگران کننده برسد. از سوی دیگر، ممکن است تمیز کردن موثر نیز کافی نباشد. علاوه بر عامل اقتصادی، توجه به پیامدهای زیانبار این ضایعات برای سلامت انسان و محیط زیست ضروری است.

نسل جدید ماشین های ظرفشویی و ظروف Somengil به طور خودکار مقادیر ایده آل مواد شوینده و خشک کن را برای هر شستشو تطبیق می دهد. برای این کار از یک سیستم اندازه گیری دوگانه مبتکرانه استفاده می کند که بدون دخالت اپراتور کار می کند.

محصول خشک کن به خشک شدن سریعتر ظروف کمک می کند و در مواردی که دمای شستشوی بالا (نزدیک به 90 درجه سانتیگراد) کافی نباشد از محصول تمیز کننده فقط به طور استثنایی استفاده می شود. هزینه های عملیاتی از شما متشکر خواهد بود، و همینطور سیاره زمین.
automação industrial Multiwasher مجهز به دو تلگراف است، یکی برای محصول تمیزکننده و دیگری برای محصول خشک کن.



پیش شستشو یکپارچه


برای اطمینان از تمیزی کامل ظروف، لازم است تا حد امکان قبل از شستن ضایعات از بین برود. این نیاز به پیش شستشو معمولاً مستلزم مصرف قابل توجهی از زمان، آب و نیروی کار است که با در نظر گرفتن در میان مدت و بلند مدت، بار قابل توجه و قابل اجتنابی را تشکیل می دهد.

ماشین های لباسشویی Somengil به گونه ای طراحی شده اند که پیش شستشو حذف می شود. این مرحله در فرآیند شستشو که در یک محیط بسته و با سیالیت کامل انجام می شود ادغام می شود و نیاز به حذف باقی مانده ها از قبل را پایان می دهد. با ماشین های لباسشویی کارآمد، این عمل برای اطمینان از شستشوی کامل بعد از آن، بیش از اندازه کافی خواهد بود.
استفاده مجدد از آب

به طور معمول، ماشین‌های لباسشویی صنعتی سنتی نیاز به تامین مداوم آب در تمام چرخه‌های شستشو دارند. این به معنای مصرف قابل توجهی است که امروزه با توجه به شرایط جدی خشکسالی و کمبود آب آشامیدنی نگران‌کننده‌تر است.

با این وجود، MultiWasher - که توسط مهندسان پرتغالی ساخته شده است - به این سوال پاسخ می دهد. این دستگاه جدیدترین نسل به طور خودکار آب شستشو را در بین چرخه ها مجدداً استفاده می کند و چندین بار شستشو را با همان آب بدون دخالت انسان انجام می دهد. این حالت از اتوماسیون صنعتی به نتایج مشخصی دست یافته است - MultiWasher در مقایسه با سایر ماشین های لباسشویی صنعتی 2/3 آب را ذخیره می کند.
قدرت داده ها

چیزی که نمی توانید اندازه گیری کنید قابل بهبود نیست و همین امر در مورد شستشوی صنعتی نیز صدق می کند. حتی زمانی که انواع شستشو از قبل پیکربندی شده اند و برای استفاده خاصی ارائه شده اند، تنها با بررسی داده های مصرف واقعی، اعم از آب، پاک کننده، خشک کن یا برق، می توان فهمید که آیا فرآیند با حداکثر بهینه سازی کار می کند.

در Multiwasher، همه متغیرهای شستشو ثبت می‌شوند و بینش‌های مهمی را در مورد چگونگی بهبود عملکرد دستگاه در آینده ارائه می‌دهند. می توان تعیین کرد که کدام چرخه شستشو مصرف بیشتری دارد و کدام پارامترهای بهینه برای هر نوع ظروف است. همه چیز ثبت شده است تا داده ها بتوانند به عنوان مبنایی برای بهینه سازی های آینده باشند.
اتوماسیون صنعتی با لمس انسان

برای ما اتوماسیون صنعتی فقط از دیدگاه اپراتور معنا دارد. به همین دلیل است که ماشین‌های ما تا حد امکان ارگونومیک طراحی شده‌اند تا عملیات را تسهیل کرده و بهره‌وری را افزایش دهند. مهندسان ما ماشین‌هایی را طراحی می‌کنند تا کار اپراتور را آسان‌تر کنند و از تطبیق افراد (یا فرآیندها) با تجهیزات جلوگیری کنند.

بهره وری در هر کسب و کاری ضروری است و اتوماسیون صنعتی یکی از مستقیم ترین راه ها برای دستیابی به آن است. برای دستیابی به آن در فرآیند شستشو، داشتن دستگاهی ضروری است که بتواند طیف گسترده ای از برنامه ها را از قبل پیکربندی کند، بارگیری و تخلیه چرخ دستی ها را خودکار کند، دما، فشار آب، مقدار پاک کننده و خشک کن را به طور خودکار تنظیم کند. پیش شستشوی یکپارچه را انجام می دهد و داده های هر چرخه را برای استفاده در آینده ثبت می کند. اما، بالاتر از همه، با در نظر گرفتن اپراتور طراحی شده است.

MultiWasher یک ماشین لباسشویی صنعتی است که برای تعیین استانداردهای کارایی جدید طراحی شده است. این دستگاه که توسط Somengil ساخته شده است، ⅔ آب و 70 درصد محصول تمیز کننده را ذخیره می کند. تمام مزایا را در طول یک وبینار شخصی کشف کنید یا با تیم ما تماس بگیرید.

Comments

Popular posts from this blog

بازار طلای هند در ماه سپتامبر: با کاهش اندک تقاضای خرده فروشی، واردات کاهش یافت

دلایل اهمیت اتوماسیون صنعتی

نقش استراتژیک طلا می تواند با تشدید فشار اقتصادی چین بدرخشد